fbpx

Hogyan toborozz

Hol és hogyan hirdess?
Hogyan építsd fel a kiválasztási folyamatodat?
A legoptimálisabb megoldást keresed? Toborzási kampány!

A humán erőforrás, azaz a megfelelő mennyiségű és minőségű munkatársak megléte erőteljesen meghatározza a piaci pozíciódat. A toborzás egy szakma. Ahogy én csinálom, az maga a varázslat!

Hol és hogyan hirdess?

Egyszerű kilistázni azokat az álláshirdetési portálokat, melyeken feladhatsz egy álláshirdetést. Attól függően, hogy milyen munkakörről beszélünk, nem vetném el a helyi nyomtatott sajtót sem! Érdemes megnézned ezeket a lehetőségeket is.

Abban az esetben, ha egy profibb és hatékonyabb módszert alkalmaznál, akkor vedd igénybe a toborzási kampány szolgáltatásomat.

Hol és hogyan hirdess?

Egyszerű kilistázni azokat az álláshirdetési portálokat, melyeken feladhatsz egy álláshirdetést. Attól függően, hogy milyen munkakörről beszélünk, nem vetném el a helyi nyomtatott sajtót sem! Érdemes megnézned ezeket a lehetőségeket is.

Abban az esetben, ha egy profibb és hatékonyabb módszert alkalmaznál, akkor vedd igénybe a toborzási kampány szolgáltatásomat.

Milyen előnyt ad neked, egy “egyszerű” álláshirdetés feladásához képest?

Tegyél egy próbát! Nézd meg, nagyjából hány hirdetéssel találkozhat hasonló területen, hasonló ajánlattal, mint a tiéd?! Ha nem az álommunkát kínálod, álomfizetésért, akkor megvan az esélye annak is, hogy vannak a tiédnél jobb ajánlatok.
Nem kell kompromisszumot kötnöd az állásportálok által diktált kötöttségekkel. Megmutathatod magatokat, a stílusotokat, az üzleti filozófiátokat. Hogyan gondolkodtok, dolgoztok, éltek a munkában.

Ez azért nagyon fontos, mert az emberek – és ebben a maifiatalok is így működnek – közösségekhez akarnak csatlakozni. Igen, az összes felmérés azt erősíti meg, hogy nem a fizetés az elsődleges szempont az álláskeresőknél.

Ki fogsz emelkedni vele abból a zajból, amiben egyre nehezebben hallanak meg az álláskeresők. Az igazán ígéretes jelöltekre záporoznak a lehetőségek.
Amikor az egyik vagy egy állásportál több ezer hirdetése közül, ráadásul több százezer forintért, akkor az esélyed nem az igazi!

Milyen előnyt ad neked egy “egyszerű” álláshirdetés feladásához képest?

Tegyél egy próbát! Nézd meg, nagyjából hány hirdetéssel találkozhat hasonló területen, hasonló ajánlattal, mint a tiéd?! Ha nem az álommunkát kínálod, álomfizetésért, akkor megvan az esélye annak is, hogy vannak a tiédnél jobb ajánlatok.
Nem kell kompromisszumot kötnöd az állásportálok által diktált kötöttségekkel. Megmutathatod magatokat, a stílusotokat, az üzleti filozófiátokat. Hogyan gondolkodtok, dolgoztok, éltek a munkában.

Ez azért nagyon fontos, mert az emberek – és ebben a maifiatalok is így működnek – közösségekhez akarnak csatlakozni. Igen, az összes felmérés azt erősíti meg, hogy nem a fizetés az elsődleges szempont az álláskeresőknél.

Ki fogsz emelkedni vele abból a zajból, amiben egyre nehezebben hallanak meg az álláskeresők. Az igazán ígéretes jelöltekre záporoznak a lehetőségek.
Amikor az egyik vagy egy állásportál több ezer hirdetése közül, ráadásul több százezer forintért, akkor az esélyed nem az igazi!
Így nem árulsz zsákbamacskát! Rögtön ki is radírozhatjuk a listádról azt a próbaidő alatti felmondási okot, hogy “nem erre gondoltam”.
Mert már a jelentkezése előtt látni fogja a jelölt, hogy Te, a munkatársai, akikkel dolgoznia kell, a munkahely, ahol dolgoznia kell, a munka amit végeznie kell, valójában milyen.
Az összes jelölt egyenesen hozzád fog beérkezni! Nem fog lapozgatni a többi hirdető közül és válogatni, gondolkodni, hogy hozzád vagy máshoz küldje be az önéletrajzát.
Így nem árulsz zsákbamacskát! Rögtön ki is radírozhatjuk a listádról azt a próbaidő alatti felmondási okot, hogy “nem erre gondoltam”. Mert már a jelentkezése előtt látni fogja a jelölt, hogy Te, a munkatársai akikkel dolgoznia kell, a munkahely, ahol dolgoznia kell, a munka amit végeznie kell, valójában milyen.
Az összes jelölt egyenesen hozzád fog beérkezni!
Nem fog lapozgatni a többi hirdető közül és válogatni, gondolkodni, hogy hozzád vagy máshoz küldje be az önéletrajzát.
Emlékezni fog arra, hogy hova és miért jelentkezett. Egy olyan élményt adsz az első “találkozáskor” a jelöltnek, amivel rögtön kikerülsz azok közül a cégek közül, akik arra a kérdésre, hogy “Miért hozzánk jelentkeztél?” ezt a választ kapják a jelentkezőktől:
“Elküldtem sok helyre az önéletrajzom és Önök hívtak be”.
Ugye Te nem akarsz az egyik lenni a listán, akihez csak azért jöttek el interjúra, mert behívtátok a jelöltet, de semmi inspirációja nincs arra, hogy nálatok dolgozzon?!
Olyan első benyomást fogsz kelteni a jelöltekben, hogy OMG, és ez lesz az első lépés ahhoz, hogy nálad akarjon dolgozni!
Emlékezni fog arra, hogy hova és miért jelentkezett. Egy olyan élményt adsz az első “találkozáskor” a jelöltnek, amivel rögtön kikerülsz azok közül a cégek közül, akik arra a kérdésre, hogy “Miért hozzánk jelentkeztél?” ezt a választ kapják a jelentkezőktől:
“Elküldtem sok helyre az önéletrajzom és Önök hívtak be”.
Ugye Te nem akarsz az egyik lenni a listán, akihez csak azért jöttek el interjúra, mert behívtátok a jelöltet, de semmi inspirációja nincs arra, hogy nálatok dolgozzon?!
Olyan első benyomást fogsz kelteni a jelöltekben, hogy OMG, és ez lesz az első lépés ahhoz, hogy nálad akarjon dolgozni!
El fogod érni ezzel a rendszerrel a passzív álláskeresőket is. Ezen nincs mit szépíteni. Sokszor az ideális jelöltünk jelenleg is dolgozik valahol, ahonnan el kell csábítanunk. Ternészetesen korrekt módon.
Azt fogadjuk el, hogy elhozni egy munkahelyről csak azt lehet, akiben egy ideje már érlelődik a váltás gondolata. Csak az a kérdés, hogy ki fogja elhozni te vagy valamelyik konkurensed? A legtöbb váltani szándékozó azonban nem “mer” felregisztrálni álláskeresőnek, nehogy a munkahelyén ez kiderüljön.
Itt kerülsz Te ezzel a módszerrel lépéselőnybe!
Ezzel a toborzási módszerrel senki nem fogja tudni a környezetében, hogy jelentkezett egy másik munkahelyre.
El fogod érni ezzel a rendszerrel a passzív álláskeresőket is. Ezen nincs mit szépíteni. Sokszor az ideális jelöltünk jelenleg is dolgozik valahol, ahonnan el kell csábítanunk. Ternészetesen korrekt módon.
Azt fogadjuk el, hogy elhozni egy munkahelyről csak azt lehet, akiben egy ideje már érlelődik a váltás gondolata. Csak az a kérdés, hogy ki fogja elhozni te vagy valamelyik konkurensed? A legtöbb váltani szándékozó azonban nem “mer” felregisztrálni álláskeresőnek, nehogy a munkahelyén ez kiderüljön.
Itt kerülsz Te ezzel a módszerrel lépéselőnybe!
Ezzel a toborzási módszerrel senki nem fogja tudni a környezetében, hogy jelentkezett egy másik munkahelyre.

Az együttműködésünknek köszönhetően…

Az együttműködésünknek köszönhetően…

Egy átlagos keddi napon...

Itt az ideje, hogy jobban megismerjelek benneteket! Kik vagytok, milyen munkakörbe kerestek jelöltet. Felteszek egy rakás kérdést, Ti pedig átgondoljátok és megválaszoljátok. Ez alapján egy stratégiai konzultációt tartunk. A cél az, hogy pontosan tudjam mit(kit) kerestek és az átadott információk alapján meg tudjam személyesíteni a cégeteket.

alapos munkát végezve...

Elkészítem a Personat. Azaz pontosan meghatározom, ki az akit keresünk. Ez egy kreatív, alkotó munka. A stratégai konzultáció során megismertelek titeket és a verbális kommunikáción, azaz azon kívül, amit elmondtatok nekem, értek a nonverbális kommunikáció hatásai is, melyből pontosan lemodellezem, ki az aki beleillik majd a munkahelyi közegbe, azon túl, hogy a szakmai tudásra is hangsúlyt fektetün. Ahogy készen van az ideális jelölt, prezentálom nektek. Szétszedhetjük és újra összerakhatjuk 1-2 elemet ki- vagy felcserélve, hogy elkészüljön az ideáls jelölt Personája.

éjt nappallá téve...

Megtervezem a hirdetéseteket, a vizuális megjelenést és a szövegezését. Milyen fura, hogy ez az egyik legtöbb munkaórát igénylő része a folyamatnak és ezt tudtam a legrövidebben leírni…

elkészül a stratégia...

Prezentálom a kreatív és szövegezési terveket. Tökéletesítjük, ha szükségét érzitek.

így az alkotó egy pillanatra megpihen...

Ennél a lépésnél a legkevesebb a dolgom, de a legnagyobb a felelősségem, hiszen elkészül a felület, amit úgy kell elképzelned, mint egy weboldal, csak itt nem a vevőknek fogunk kommunikálni, hanem az álláskeresőknek. Magát a felületet nem én készítem el technikailag. Abban az esetben ha van webfejlesztőd, akkor vele fogok együttműködni. Ha nincs, akkor ajánlok neked egy vállalkozót, akivel szoktam együtt dolgozni, így pontosan tudni fogja mik az igényeink. Az oldal megvalósításának felügyeletét bízd rám!

új inspirációkat begyűjtve...

Elkészítjük a hirdetési bannereket. A designt és a kommunikációt én, a technikai hátterét ugyanaz a személy, aki a munkáltatói weboldaladat készítette el.

odacsapunk a piacnak...

Megtervezem számotokra melyik online felületeken, ha érdemes, azt is, hogy milyen offline területen, hogyan hirdessetek. A hirdetés kezelését szakemberre bízzuk, de megadunk számára minden paramétert!

és learatjuk a babérokat!

Élesítés. Minden készen van, indulunk!

Utánkövetés. A kampány első két hetében figyelem a folyamatot, egyeztetek akivel szükséges, tökéletesítünk amin kell.

Én már alig várom, hogy kiemelkedj az átlagosból! És Te?!

Én már alig várom, hogy kiemelkedj az átlagosból! És Te?!

Milyen költségekkel kell számolnod?

***Munkáltatói weboldal elkészítésének díja. Erre nem én adom az ajánlatot. A saját webesed vagy az általam ajánlott szakember.
***Az én szolgáltatási díjam.
***Hirdetési költségek. Ezt rugalmasan alakíthatod. Kapsz tőlem egy tervezetet, hogy hol és hogyan érdemes hirdetni a felületedet, amiben lesz egy kalkuláció is, hogy nagyjából mivel tervezz!

Milyen költségekkel kell számolnod?

***Munkáltatói weboldal elkészítésének díja. Erre nem én adom az ajánlatot. A saját webesed vagy az általam ajánlott szakember.
***Az én szolgáltatási díjam.
***Hirdetési költségek. Ezt rugalmasan alakíthatod. Kapsz tőlem egy tervezetet – hol és hogyan érdemes hirdetni a felületedet – amiben lesz egy kalkuláció is, hogy nagyjából mivel tervezz!

Mit érdemes végiggondolnod, mielőtt döntesz?

Ez nem egy álláshirdetés lesz, amiért fizetsz az álláskereső portálnak, hogy 30 napig legyen elérhető a több ezer másik ajánlat között.
Lesz egy saját felületed, ami egészen kis energiával aktualizálható, ha éppen változik valami a meghirdetett pozícióban.
Lesz egy saját felületed, amin annyi pozíciót hirdetsz meg, amennyit szeretnél. Egy álláshirdetési portálon mindegyikért külön fizetsz.
Akik ellátogatnak a hirdetéseidnek köszönhetően az oldalra, azokat utánkövetheted. Épül a saját adatbázisod. Egy álláshirdetési portálnál csak azok jutnak el hozzád, akik már jelentkeztek is. Így az összes érdeklődővel tarthatod a kapcsolatot.
A weboldalra olyan aktivitást ösztönző gamification elemeket építhetünk be, amivel élmény lesz már a jelentkezés is.
Nos?! Maradsz a régi, nem beváltnál vagy belépsz a munkáltatói márkaépítés élményteremtő világába, hogy a legjobb jelöltek nálad landoljanak???

Mit érdemes végiggondolnod, mielőtt döntesz?

Ez nem egy álláshirdetés lesz, amiért fizetsz az álláskereső portálnak, hogy 30 napig legyen elérhető a több ezer másik ajánlat között.
Lesz egy saját felületed, ami egészen kis energiával aktualizálható, ha éppen változik valami a meghirdetett pozícióban.
Lesz egy saját felületed, amin annyi pozíciót hirdetsz meg, amennyit szeretnél. Egy álláshirdetési portálon mindegyikért külön fizetsz.
Akik ellátogatnak a hirdetéseidnek köszönhetően az oldalra, azokat utánkövetheted. Épül a saját adatbázisod. Egy álláshirdetési portálnál csak azok jutnak el hozzád, akik már jelentkeztek is. Így az összes érdeklődővel tarthatod a kapcsolatot.
A weboldalra olyan aktivitást ösztönző gamification elemeket építhetünk be, amivel élmény lesz már a jelentkezés is.
Nos?! Maradsz a régi, nem beváltnál vagy belépsz a munkáltatói márkaépítés élményteremtő világába, hogy a legjobb jelöltek nálad landoljanak???

Hogyan építsd fel a kiválasztási folyamatodat?

Hoztam két példát neked! Megbízás 1: értékesítési területre keres a cég legalább 5 főt és folyamatosan szeretné, ha lenne beáramlás a jelölteket illetően, hogy mindig tudjon minőségi cserét csinálni. Megbízás 2: Egyetlen egy főre van szükség, de az ország egyik legjobbját szeretnénk megtalálni. Érzed Te is a különbséget a két megbízás között, ugye?!
Az 1-esnél az a költséghatékonyabb, ha nem fordítunk túl sok időt az első körös kiválasztásokra, hanem minél hamarabb kipróbáljuk őket olyan szituációkban, ami megmutatja, kit válaszzunk a jelöltek közül.
A 2-esnél viszont, mivel a “csak 1 maradhat” effektust használjuk, így nagyon alapos és hosszabb a kiválasztási folyamat, mert aki megmarad a kiválasztási folyamat végén, az biztos, hogy a lehető legjobb jelölt kell hogy legyen!
Ahhoz, hogy a cégedre, az iparágadra és Rád, a vezetőidre, de leginkább a hatékony toborzási folyamatra szabott kiválasztási rendszeretek legyen, meg kell hogy ismerjelek titeket! Miért nem tudok egy dobozos választ adni erre? Nincs két egyforma kiválasztási folyamat. Amiben egyeznek, hogy mindig ezt a három alapvető dolgot kell szem előtt tartani: költséghatékonyság, idő és eredmény. Én erre építek!

Hogyan építsd fel a kiválasztási folyamatodat?

Hoztam két példát neked! Megbízás 1: értékesítési területre keres a cég legalább 5 főt és folyamatosan szeretné, ha lenne beáramlás a jelölteket illetően, hogy mindig tudjon minőségi cserét csinálni. Megbízás 2: Egyetlen egy főre van szükség, de az ország egyik legjobbját szeretnénk megtalálni. Érzed Te is a különbséget a két megbízás között, ugye?!
Az 1-esnél az a költséghatékonyabb, ha nem fordítunk túl sok időt az első körös kiválasztásokra, hanem minél hamarabb kipróbáljuk őket olyan szituációkban, ami megmutatja, kit válaszzunk a jelöltek közül.
A 2-esnél viszont, mivel a “csak 1 maradhat” effektust használjuk, így nagyon alapos és hosszabb a kiválasztási folyamat, mert aki megmarad a kiválasztási folyamat végén, az biztos, hogy a lehető legjobb jelölt kell hogy legyen!
Ahhoz, hogy a cégedre, az iparágadra és Rád, a vezetőidre, de leginkább a hatékony toborzási folyamatra szabott kiválasztási rendszeretek legyen, meg kell hogy ismerjelek titeket! Miért nem tudok egy dobozos választ adni erre? Nincs két egyforma kiválasztási folyamat. Amiben egyeznek, hogy mindig ezt a három alapvető dolgot kell szem előtt tartani: költséghatékonyság, idő és eredmény. Én erre építek!

A legoptimálisabb megoldást keresed? Toborzási kampány

Ez a haladó szint. Elég határozott véleményem van azzal kapcsolatban, hogy miért javaslom ehelyett: hirdetgetünk egész évben, egyszer csak beesik az ajtón egy értelmes jelölt, ezt: egy évben kétszer három hónapos toborzási kampány és egész évre letudva a dolog. Ezen kívül még nagyon sok előnye van, lehet nem is gondolnád, de például a meglévő munkatársaidra nézve is, de az már az üzleti titok kategória, amit kizárólag a megrendelőimmel osztok meg 😉
Ez a szolgáltatás azon felül, hogy kialakításra kerül a toborzási felületed és know-how-d, tartalmaz engem is 😉
Igen, 3 hónapra bemegyek a cégedbe és levezénylek egy profi toborzási kampányt. Ha szeretnéd, hogy valaki a cégedből megtanulja azt, ahogyan én csinálom, delegáld mellém. Ha azt szeretnéd, hogy ezzel egyáltalán ne terheljek senkit a cégedből, megoldom egyedül, az előzetesen egyeztetett stratégia alapján.

A legoptimálisabb megoldást keresed? Toborzási kampány

Ez a haladó szint. Elég határozott véleményem van azzal kapcsolatban, hogy miért javaslom ehelyett: hirdetgetünk egész évben, egyszer csak beesik az ajtón egy értelmes jelölt, ezt: egy évben kétszer három hónapos toborzási kampány és egész évre letudva a dolog. Ezen kívül még nagyon sok előnye van, lehet nem is gondolnád, de például a meglévő munkatársaidra nézve is, de az már az üzleti titok kategória, amit kizárólag a megrendelőimmel osztok meg 😉
Ez a szolgáltatás azon felül, hogy kialakításra kerül a toborzási felületed és know-how-d, tartalmaz engem is 😉
Igen, 3 hónapra bemegyek a cégedbe és levezénylek egy profi toborzási kampányt. Ha szeretnéd, hogy valaki a cégedből megtanulja azt, ahogyan én csinálom, delegáld mellém. Ha azt szeretnéd, hogy ezzel egyáltalán ne terheljek senkit a cégedből, megoldom egyedül, az előzetesen egyeztetett stratégia alapján.

Mit érdemes végig gondolnod, mielőtt döntesz?

A toborzás a legtöbb cégnél időszakos, ezért nincs értelme felvenni erre külön egy munkatársat. Ledelegálni ezt a feladatot valakire a cégből, aki nem gyakorlott ezen a területen és mellette más területért is felel, az két következménnyel járhat.
A toborzás hatékonysága elmarad az elvárhatótól. Ez ha figyelembe vesszük mennyibe kerül feladni egy álláshirdetést, anyagilag sem szerencsés, de ennél rosszabb, hogy az eredményesség is kérdőjeles.
A másik területtől elvont figyelem visszaesést hozhat egy jól működő folyamatban. Jó esetben a toborzás sikeres lesz, azonban az új munkatárs nem egy egészséges, prosperáló rendszerbe kerül be.
A toborzás hatékonysága elmarad az elvárhatótól. Ez ha figyelembe vesszük mennyibe kerül feladni egy álláshirdetést, anyagilag sem szerencsés, de ennél rosszabb, hogy az eredményesség is kérdőjeles.
A másik területtől elvont figyelem visszaesést hozhat egy jól működő folyamatban. Jó esetben a toborzás sikeres lesz, azonban az új munkatárs nem egy egészséges, prosperáló rendszerbe kerül be.

Garantálom számodra, hogy a versenytársaid, azon morfondíroznak majd

“Honnan szerzi ezeket az értelmes és motivált munkavállalókat?!

A francba, már megint előttem jár pár lépéssel!”

Egy szolgáltatási számlát kapsz tőlem, nincs bérköltség és egyéb az alkalmazással kapcsolatos kötelezettség.
Nem tartok igényt semmiféle munkáltatói juttatásra.
Miattam nyugodtan aludhatsz!

Arra szerződünk, hogy egy működő toborzási kampányod legyen, nem fogom “kitölteni” a munkaidőt.
Meghonosíthatsz általam a cégedben olyan folyamatokat és stratégiákat, melyek biztosítják a piaci előnyödet, mint munkáltató.
Egy szolgáltatási számlát kapsz tőlem, nincs bérköltség és egyéb az alkalmazással kapcsolatos kötelezettség.
Nem tartok igényt semmiféle munkáltatói juttatásra.
Miattam nyugodtan aludhatsz!

Arra szerződünk, hogy egy működő toborzási kampányod legyen, nem fogom “kitölteni” a munkaidőt.
Meghonosíthatsz általam a cégedben olyan folyamatokat és stratégiákat, melyek biztosítják a piaci előnyödet, mint munkáltató.

Szolgáltatások

az ügyfelek visszajelzése alapján az igényeitekre szabva!

Egy igazán jó álláshirdetés

Bevált hirdetési felületeitek vannak?! De jól jönne egy igazán ütős álláshirdetés szöveg?!

Ez a szolgáltatás

75.000 Ft

(alanyi adómentes számlával)

Ajándék

Egy a kiválasztást erőteljesen támogató gyakorlat, mellyel még egészen biztosan nem találkoztál sehol!

Toborzási felületek és a hirdetési kampány megtervezése

Itt az ideje, hogy egy piacvezető álláshirdetési, toborzási módszeretek legyen!

Kérj egyedi ajánlatot az alábbi űrlap kitöltésével!

Ajándék

Megtartok nektek 3 interjút és egy kiválasztási napot

Te döntesz, hogy

***élesben, a toborzási kampányod résztvevőjeként tegyem, vagy

***workshop jelleggel a munkatársaidnak

Toborzási kampány, Watsing Dori lízingelésével

Tartalmazza a toborzási kampányod megtervezését és megvalósításának menedzselését

+++ 3 hónapig én viszem a toborzást a cégedben, az interjúztatástól kezdve a kiválasztáson keresztül egészen a legjobb jelöltek felvételéig.

Delegálj mellém valakit, hogy megtanulhasson MINDENT tőlem

VAGY

Bízd rám, hogy Te és a vezetőid bátran koncentrálhassanak a saját területük fejlesztésére.

Kérj egyedi ajánlatot az alábbi űrlap kitöltésével!

Ajándék

Elkészítem az onboarding folyamatotokat, mely lefedi a próbaidő első hónapját. Ennek köszönhetően a próbaidő alatti fluktuációnak búcsút inthetsz!

Készen állsz arra, hogy végre a toborzásod is piacvezetővé váljon?!

Ha nem írnál, hanem inkább hívnál: 06 (30) 949 71 76

Dori_Giga_szoveg_fekete