Toborzás.

Álláshirdetés nélkül?!

Igen, lehetséges.

A HR, nekem túlságosan kötött, szigorú, olyan úri huncutság szagú volt. Ezt akkor is így gondoltam, amikor multinacionális cégben kellett vezetőként szervezetet építenem. 25 évnyi értékesítési tapasztalattal a hátam mögött, kézen fekvő volt, hogy megfűszerezem egy kis sales-szel. De mivel a sales sokszor túlzottan nyers, ezért mellévettem a marketinget, ami magában lehet, hogy kicsit lazának bizonyulna.

HR

Túlzottan szofisztikált

SALES

Túlzottan nyers

marketing

Túlzottan laza

Ez a szuper hármas – megfelelő aránnyal felhasználva – alkotja a Watsing Dori HR-SM módszertant.

Vezesd be a cégedbe, hogy a legértékesebb fiatalokat vonzó munkáltatói stratégiád, márkád legyen!

Rá voltam kényszerülve, hogy változtassak, inováljak…

Egy ideig nagyon jól ment a toborzás

azokkal a módszerekkel, amit még ma is a legtöbben használnak. Hirdettem álláshirdetési portálokon, vettem önéletrajz adatbázis hozzáféréseket. Nagyjából 2014 tájékán már érezhető volt, hogy nincs meg benne az a slung, amihez én hozzászoktam. Itt vettem egy nagyon éles kanyart a teljes toborzás, munkaerőfelvétel és kiválasztás területén.

Az első döntésem az volt,

hogy nem kértem be a jelöltektől önéletrajzot. Igen, én több, mint 5 éve úgy építek fel csapatokat, szervezeteket, hogy nem hagyom magam önéletrajz tréningeken edzett pozícióharcosokkal megtéveszteni.

Az időt is nagyon sajnálnám rá, hogy átnézzek egy toborzási kampány során vagy 200, az általam keresett ideális jelölttől nagyon eltérő önéletrajzot. Semmi értelme, és a jelöltek idejét is rabolnám vele, ráadásul hamis reményt ébresztve bennük.

Ezt egy sor olyan újítás követte,

melyek erősítették azt a gondolatomat, hogy igenis ugyanúgy vannak értelmes és értékes munkavállalók a piacon, csak nem jó eszközökkel „vadásztam” rájuk. Ahogy az új módszert használtam, mintha egyszer csak előkerültek volna a föld alól az álom alkalmazottak.

Az elmúlt 10 év tudását, tapasztalatát foglaltam össze neked egy koncepcióban.

Nagyon fontos tudnod, hogy a munkavállalók preferenciái, igényei 2-3 évente megújulnak.

Abban az esetben, ha Te is osztod azt a nézetemet, hogy a legfontosabb erőforrásod a munkatársaid, akkor tudod, hogy naprakésznek kell lenned ezen a területen is.

Az a cégvezető vagy, aki ki szeretne lépni a „kellene egy ember” szituációból és a lehető legjobb, legtermelékenyebb, leginkább a cégedbe passzoló embereket szeretnéd megtalálni?! Jó helyen jársz!

Az a cég, amely felismeri, hogy máshogy kell megszólítani, máshogy lehet megtalálni a munkavállalókat és alkalmazza azt a módszertant, melyet erre kidolgoztam, előbb ér el a legértékesebb munkavállalókhoz. És ez az igazi versenyelőny!

A helyzet az, hogy felnőtt egy generáció. akik teljesen immunisak a régi, poros HR gyakorlatokra. Nem érdemes nekik nyomni a klasszik HR showt, mert nem fognak ráharapni!

Hidd el nekem, hogy a piac tele van aranyhalakkal! Nem azért nem fogtál egyet sem, mert nincs, hanem mert olyan tanított horgászni, aki szintén nem tudja kifogni az aranyhalakat. Nézz csak körül! Nem fura, hogy akiknek üres a vödre, mind egyformák?! Poros, régi minden cuccuk. És azok, akiknél ott lubickolnak az aranyhalak?! Szintén egyformák?!

konyv latvany 2

Írtam egy könyvet is

“Aktuális téma, zseniális megközelítéssel. Ajánlom a könyvet, izgalmas olvasmány, nem tudtam letenni. Tapasztalat, megértés, szeretet, humor. Ez mind benne van.”

Kovács Edit, vezérigazgató, MATAKEL Zrt

“A könyv nyelvezete, lényegretörő sallangoktól mentes kifejezésmódja itatja az olvasóval az író szavait. Kiváló szórakoztató irodalom lenne, ha nem ez lenne a valóság. Az idézett, az abszurditás határán mozgó üzenetváltások folyamatosan megmosolyogtatnak, mert minden percben az aktuális munkaerőpiacot festik le. Minden sora táplálék és kulcs az érintett generáció megfelelő kezeléséhez.”

Boros Rita, HR igazgató, Adevinta CMH Kft

Miért velem?

Mert az egyetlen vagyok a magyar piacon,

aki behozhatatlan mértékű gyakorlati tapasztattal rendelkezik a maifiatalok

toborzását

a velük kompatibilis munkáltatói márkaépítést

kommunikációt

az onboardingot

a betanításukat

és a megtartásukat illetően.

Gyakorlott trénerként képes vagyok a tudásomat hatékonyan átadni neked és a munkatársaidnak úgy, hogy az alapján meg is valósítsátok!

Nem elégedtem meg a gyakorlati tapasztalatommal. Képeztem magam marketing és gamification területén. A gamification, az emberi viselkedés befolyásolásának egy magas szintű eszköze. Magyarul játékosítás. Nincs fogékonyabb generáció erre, mint a maifiatalok.

Ezzel a gyakorlati tapasztalattal, amit az alábbi önéletrajzomban látsz egy olyan innovatív, semmilyen ismert módszerhez nem hasonlító módszertant dolgoztam ki  és adok át neked, játékosított marketing elemekkel fűszerezve, amit azonnal, egyszerűen átültethetsz a gyakorlatba.

wd hrsm cv

Recesszió álló, termelékeny csapatot szeretnél?

Olyan munkavállalókat, akik megtartják a vállukon a zseniális művedet?!

Akik viszik – tolják – növesztik egyre feljebb és feljebb?

Akik végrehajtják azt, ami reggelre kipattan az agyadból?!

Szenvedélyem, ebben támogatni a cégeket!

Szeretsz olvasni?

Ez a könyv segít neked jobban megérteni mi miért történik! Megtörtént példákon keresztül mutatom meg neked, milyen szituációban hogyan érdemes vagy nem érdemes viselkedni a fiatal alkalmazottakkal. Ígérem, hogy közben jól is fog szórakozni!

Szeretnéd megtanulni hogyan érheted azt el, hogy a legjobb jelöltek nálad kössenek ki?

Összeállítottam egy gyakorlatias kurzust, aminek az elvégzése közben létre is hozzuk a legjobb fiatal munkavállalókat vonzó munkáltatói stratégiádat! Két hetente egy órányi kurzus anyag és jó pár óra közös műhelymunka! Belefér az idődbe, hogy behozhatatlan versenyelőnyre tegyél szert a munkaerőpiacon?

Nemsokára meghirdetem azt a webináriumot, ahol felfedem az összes hibát, ami miatt nem működik a toborzásod. Nem hagylak megoldás nélkül! Arról is ott fogok először beszélni!

Iratkozz fel a várólistára, hogy értesíteni tudjalak az időpontról!

Jöjjön a szakértő és végezze el a munkát?

Köszönöd szépen, de annyi mindent megtanultál már, ezzel most nem akarsz foglalkozni! Jöjjön az a HR-SM szakértő, és 6 hónap alatt alakítson ki mindent a cégedben, tanítsa meg rá az általad kijelölt munkatársaidat, hogyan kell ezt jól csinálni és működtetni!

Cikkeim itt érhetőek el

Videós információs anyagok

Örülök, hogy azért kapcsolatban maradunk, még ha nem is regisztráltál az ingyenes webináriumra! Így is sok értékes információval foglak ellátni hétről hétre.

Kérlek, ezt a mezőt is töltsd ki!
Kérlek, ezt a mezőt is töltsd ki!
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!

Ha szívesen vennéd Dorival a személyesebb kapcsolat teremtést alkalmanként, akkor add meg neki a számodat! Kizárólag Watsing Dori személyesen hívhat fel téged telefonon! Nem kell attól tartanod, hogy bárki, bármikor hívogatni fog téged ajánlatokkal.

Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!

Pipáld ki a fenti mezőt, ha szeretnéd, hogy küldjünk Neked hasznos tartalmakat.

A gombra kattintással elfogadod az Adatkezelési Tájékoztatónkat.

HTML Snippets Powered By : XYZScripts.com

Itt akarsz hagyni ennyi lehetőséget arra, hogy versenyelőnyre tegyél szert a munkaerőpiacon?!

Regisztráció nélkül el ne menj!

3 ok, amiért lemaradsz a legértékesebb
munkavállalókról tanulmány


Hozzáférés az ingyenes webináriumhoz



Dori folyamatosan el fog látni téged minden infoval, hogy ne csak fiatalos cég, legyél, hanem fiatalokat vonzó is!